HTML

Rákos Frodó - rákügyi bejegyzések

38 évesen hasnyálmirigy rák. Kicsit kikupált. A környezetem azóta kérdez, talán így többet tudok megosztani.

Friss topikok

Címkék

No, lámsza...

2014.01.23. 10:44 Kátai Gábor

Egy pillanatig meseszerű volt. Visszatekintve mindenképp. Sikeresnek mondott élet, amit én is feltétlenül annak éreztem, sőt rendkívül sokszínűnek és érdekesnek. Parádés feleség, gyönyörű gyerekek. Szuper napi elfoglaltságok, munka és szabadidő. 37 évesen, erősen, a közepében.

(kép: Kocsis Juli)

Aztán hányás. Sok hányás és hasfájás.

Sürgősséggel bélelzáródás megszüntetés az ügyeletes kórházban, és a műtét napján az óvatos, majd tényszerű közlés: sok áttétes, valószínűleg hasnyálmirigy rák, egyáltalán nem néz ki jól...

Innen indulunk, persze időben és térben majd kicsit cikázva, de mégis innen, 2013. július 17-én, Újpestről.

Helyzetekről, érzésekről, kórházakról, dilemmákról, családokról, gyerekekről, étkezésről, kemoterápiáról, oncompasszról fogok írni. Meg amire igény van, arról.

23 komment

Címkék: első

A bejegyzés trackback címe:

https://rakosfrodo.blog.hu/api/trackback/id/tr545777913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakonyi.laszlo 2014.01.23. 13:34:43

Bátor dolog.
Bátorság! Erősség!

NYulacs 2014.01.23. 14:12:35

Sok erőt, kitartást!
Témába vágó blog, másfél éve kísérem figyelemmel Misit, aki nagyon jó pozitív példával szolgál: altezza.blog.hu

MBenedek 2014.01.23. 18:11:53

A blogra és rád találtam - figyelek, drukkolok, mikor mit kell.

Kilbertus Viktor 2014.01.23. 19:48:55

Figyelni foglak, mert ez bátor. Ahogy 2001 óta és ahogy még hosszú évekig!

levendula6 2014.01.23. 19:50:23

Szia Gábor !

Rég találkoztunk , de nagy igazság, hogy a rossz hír mindig gyorsan terjed, igy aztán tudunk a betegségedől. Mit is mondhat az ember: borzalmas lehetetlen, túl fiatal még....
Nagyon drukkolunk, mert mindig van aki megcáfolta a tudományt!
Hajrá!
Papp Csilla

fauvesfauves 2014.01.24. 07:42:57

Az én blogom így kezdődne:

32 éves vagyok, két gyermek édesanyja, a férjemet október 15-én egy epilepsziás rosszullét miatt vitték a kórházba, így indult minden, aztán elindultunk a lavinával mélyre, nagyon mélyre: ciszta a fejben, daganat, rosszindulatú, áttét, CUP szindróma, hosszú keresés, hogy honnan jönnek az áttétek, minden gyógyítható kizárása, marad a hasnyálmirigyrák. A férjemnek hasnyálmirigyrákja van, bénító hír, de élni kell tovább.

Kedves Gábor, nagyon sok erőt kívánok Nektek, az egész családnak! Várom a bejegyzéseket és nagyon jó dolognak tartom, hogy nem kezeled tabuként a betegséged!

Fülöp Krisztina 2014.01.24. 12:28:57

Gábor! Pont te? Pont most? Na ne...!!! Drukkolok majd, folyton-folyvást. Miattad jelentkeztem be ide. Hogy írhassak valami nagyon okosat, de nem megy. Majd azt megírod te. Úgyis mindig csodáltam a penge agyadat. Ezt sosem mondtam neked, és nem is gondoltam volna, hogy valaha erre vetemedem:-) Hajrá!!!

beszeljunkmasrol 2014.01.24. 14:34:29

Én is itt vagyok. Tegnap olvastam, azóta sokkban, mára tudok megszólalni, ha egyáltalán... Régen találkoztunk, teljes a döbbenet. És nagyon-nagyon szurkolok.
Dia

h.e.e 2014.01.25. 01:43:12

Ritkán fordul elő velem, hogy nem találom a szavakat...
Kívánok sok erőt, kitartást, de főként hitet a gyógyulásban!! Emese

Betaverzio 2014.01.25. 07:27:24

Nagyon jó, hogy írsz róla...ez is egy módja annak, hogy kidolgozd magadból, másrészt sokat segítesz vele azoknak, akik érintettek...minden tiszteletem és szeretetem....hajrá Gábor :))

Kátai Gábor 2014.01.25. 20:40:46

Köszönöm, köszönöm mindenkinek! @fauvesfauves nagyon sajnálom @KisMárta más bejegyzésben lesz erről is.
És köszönöm!

Ildikó Emese Nagy 2014.01.25. 22:47:00

huuh. vigyázz nagyon magadra! és gyógyulj meg teljesen!

Mentés - másképp 2014.01.26. 23:55:04

A legkeményebb paintball harcos. Született küzdő. Gábor, nemrég hallottam, kemény menet lesz, de menni fog! Szorítok, üdv, Túrip.

Melinda Kovács 2014.01.27. 17:43:15

Regisztráltam, hogy olvashassalak. Gábor! NAGYON sokat gondolok Rád. Tudom, hogy meggyógyulsz!

Lurian 2014.01.29. 08:00:19

Kátoj, én is most hallottam , és engem is sokkolt, de ahogy te, úgy én sem vagyok az a feladós típus. A drukkoláson kívül van bármi, amivel tudok/ tudunk segíteni?

Laca...

Delphy (törölt) 2014.02.08. 07:00:51

Szia Frodó!

Szomorúan olvasom a blogodat :-(
Szeretném figyelmedbe ajánlani Maria Treben könyvét:Egészség Isten patikájából.Gyógynövényekről szól,vannak szép siker történetek is benne a rosszindulatú daganatok kezelésében is.Nem tudom hogy valóban működik,hogy némi gyógyteával meglehet gyógyulni,de ha abból indulunk ki,hogy dédanyáinknak sem volt gyógyszerük csak a természet hát nekik segített..Persze a mai világban minden káros már a levegő is,de a te esetedben lehet,hogy a kemo kevés,nem muszáj megfogadni a tanácsomat,nem vagyok orvos,nem akarok okoskodni,csak szeretném,ha neked sikerülne,legyél te az aki megcáfol minden orvos tudományt és menj haza egy negatív CT-vel 40 évesen.Legalább olvasd el a könyvet,ha nem is hiszel benne,kérdezd ki az orvosod véleményét,hátha segít!! Tiszta szívből kívánom neked,hogy gyógyulj meg!!Nagyon várom a blog folytatását!!

Bármi történik is NE ADD FEl!!
Delphy

FLegolas 2014.02.16. 12:58:54

Gábor! Olvaslak. Gondolok rád. Imádkozom.
FLaci

Kátai Gábor 2014.02.16. 13:52:27

Nagyon kedvesek vagytok, szívesen veszek kerdést, tanulságot! Aztán szűrésekre ám lehet indulni a jövő héten, öregecskedő barátim!
süti beállítások módosítása