HTML

Rákos Frodó - rákügyi bejegyzések

38 évesen hasnyálmirigy rák. Kicsit kikupált. A környezetem azóta kérdez, talán így többet tudok megosztani.

Friss topikok

Címkék

El sem indul máris szünetel?

2014.02.16. 09:00 Kátai Gábor

Úgy van ez kitalálva, hogy heti 1 poszt. Ehhez képest két hétig semmi. Pedig itt már olvasni kellene a "Segítség rákos lettem, mi tegyek? 10 pontját."

Az elmúlt két hétben a fájdalom és -csillapításának új regisztereit ismertem meg, legtöbb időt ágyban, aztán tolószékben, nyüszítve töltöttem. 

A páratlan Szt.Lászlóba naponta jártam be infuzióra és fájdalomcsillapításra. Bár mindennél többet érnek azok a tekintetek, szavak, figyelem, amihez a járóbetegellátáson hozzá lehet férni. De annyira rossz volt már (a családomnak is) otthon kúszni, hogy befekvést kértem Bodoky professzortól. Kaptam is, belgyógyászat, sebészet, ileus (bélelzáródás) gyanú. Ez volt az Újpesti kiindulópont tavaly, nézzük mi lesz idén. 

Nem jó hallani, ha a sebészek nem akarnak operálni (v.ö. kutya nem kéri a velőscsontot), márpedig az elzáródás itt jól patkóbél közelben van, a hashártya tele áttétekkel, úgyhogy illúzió az Feribátyám, nem velőscsont! A belgyógyászok kénytelen olvasni a javaslatokat, hogy valami bélmozgatóval csináljank ott egy kis átjárást.

Mindeközben csak infúzió van és talán 65 kg, még.

Egyszer csak eljön a pillanat, amikor dönteni kell. Napokon belül, és nem az én döntésem (csak részben).

Személyesebb lett ez jóval, mint a blog szánt hangvétele, de így hozták a körülmények.

Remélen Dezső kommentben közölt példáját sokan követik, veszik a sátorfájukat és mennek a szűrésre!

12 komment

Címkék: rák tumor hasnyálmirigyrák saját állapot

A bejegyzés trackback címe:

https://rakosfrodo.blog.hu/api/trackback/id/tr85816414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kátai Gábor 2014.02.16. 17:39:59

Hatásvadászra sikerült a cím, ez Sugarbaker professzor úr centrumának jelszava. A módszert ugyanis róla, a feltalálóról nevezték el. Nem túl régi a módszer, de akinél bejön sokat lehet nyerni vele. Általában minden országban egy-egy rákcentrum specializálódik rá, nálunk úgy fest Nyíregyháza az. Részletesebben itt olvasandó a Wahinghton Poston health.heraldtribune.com/2012/12/31/last-hope-surgery/ . Magyarul is vannak leírások a studykat azonban ki kell keresni pl itt: www.surgicaloncology.com . Nagyon tiszteletre méltó, amit a Nyíregyháziak vállaltak!

Delphy (törölt) 2014.02.16. 20:46:58

"Egyszer csak eljön a pillanat, amikor dönteni kell. Napokon belül, és nem az én döntésem (csak részben)."

Ugye ezt nem arra érted,hogy feladod??

Delphy (törölt) 2014.02.16. 21:18:45

Azt írtad,hogy nagy fájdalmaid voltak az elmúlt két hétben most jobban vagy??

KisMárta 2014.02.16. 21:19:16

@Kátai Gábor: Nem kellene vele (is) próbálkozni?

SzKb (törölt) 2014.02.16. 22:48:01

Szia Gábor, engem most sokkolt, hogy éppen hogyan telnek a napjaid. És vagy egy órája a saját életemen gondolkodok.Szóval célt értél vele... Nagyon-nagyon szorítok, Balázs

kieső 2014.02.24. 17:23:43

Sziasztok, mit gondoltok a kannabisz olaj használatáról? Egy barátom édesanyja került ebbe a helyzetbe és én ajánlottam neki, de csak úgy, hogy az orvos az első, amit ő mond, az az alap és meg kell kérdezni őt is, hallott-e erről a terápiáról. Hónapokkal ezelőtt futottam bele ebbe a csoportba a facebookon és megragadta a fantáziám, pedig magam nem élek és nem is éltem ezzel a szerrel; inkább az győzött meg, hogy elmondja, így és így meg tudod magadnak is csinálni.

Jónéhány videót feliratozva is közzétettek:

www.facebook.com/OrvosiKannabisz

www.youtube.com/watch?v=ICXD-rFdZck

www.youtube.com/watch?v=XDCGo56998g

www.youtube.com/watch?v=YkOxiPcgVBE

Minden jót Gábor!

Kátai Gábor 2014.02.28. 10:25:58

Azt, hogy itthon nem törvényes.
A rákot nem kezeli a mellékhatásokat igen. Hányingercsillapít, étvágygerjeszt, jobb kedvre derít. Más gyógyszerek is tudják ezt, de ahol engedélyezik orvosi céllal a füvet, származékait ott azért teszik, mert nincs ismert mellékhatása. Ha rajtam múlna engedélyezném itthon is (mint pl. Csehország), de nem rajtam múlik.

KisMárta 2014.02.28. 19:59:37

Gábor, van fejlemény (döntés)?

Delphy (törölt) 2014.03.01. 09:27:44

@KisMárta: Te ismersz ilyen beteget aki megcsináltatta ezt a műtétet??

Margit Rácz 2017.10.07. 19:39:02

Dr Tullió Simoncini római onkológus megmondja mit kell tenni!!!!!!!!!!!!!!

Ki kell takarítani az érpályát!!!!!!!!!!

Margit Rácz 2017.10.07. 19:48:10

NEM A RÁK MIATT HALNAK MEG, hanem a segítség nélkül hagyott TEST LEÉPÜLÉSÉTŐL!!!!!
A MŰTÉT TILOS!!!!
A KEMO-t az orvosok sem a családtagjaiknak és maguknak nem adnák be!!!!!!!!!!

A Szent László Kórházban (Budapest IX. Nagyvárad tér) Dr.GOBCSA LÁSZLÓ napi 4 liter infúzióba tett szteriddal visszafejleszti a daganatot, ami nem más, mint candida albikáns gomva. Dr. Tulio Simoncini könyvének címe.
CANCER IS A FUNGUS

NÉZZÉTEK MEG ITT!!!!!
www.alaalsayid.com/ebooks/Cancer%20is%20a%20Fungus-Tullio%20Simoncini%20MD%20Oncologist.pdf
süti beállítások módosítása